همیشه یک سوال ذهن من را به خود مشغول کرده بود ، چرا نمی توان هر روز و بصورت مستمر و دائم و گام به گام با حفظ انگیزه و انرژی کافی نسبت به پیگیری اهداف خود اقدام نمایم...

پاسخ و راه حل کاربردی :

سالها مطالعه مطالب و نکات مختلف و تمرین و ممارست به من نشان داد که : 

برای حفظ انگیزه بیش از پیش و طی مسیر موفقیت لازم است که مورد تشویق خود و دیگران قرار بگیریم و در برنامه ریزی ها مشورت ومشارکت نمائیم 


 تشکیل گروهی برای مشارکت اهداف و راه حل ها :

اگر با انجمن معتادان گمنام NA أشنایی مختصری داشته باشید میدانید که بیشتر معتادانی که در این جلسات شرکت میکنند توانسته اند به مدت طولانی پاک و بدور از هرگونه بیماری اعتیاد زندگی نمایند و دلیل آن این است که هر روز گرد هم جمع شده و مسائل و مشکلات خود را مشارکت می نمایند و طبق یک اصول خاصی اقدام به طی مسیری با دوازده قدم ، دوازده سنت و... روز به روز زندگی بهتری دارند ....

حال طرح بنده : 

بنده عقیده دارم اگر از طریق همین وبلاگ و بصورت غیر حضوری و هر چند وقت یکبار در قالب یک گردهمایی حضوری یا به هر نحوی که دوستان اظهار نظر نمایند گرد هم جمع شده و از صفر تا صد در کنار هم شروع به تعیین اهداف ، راهبردها ، برنامه ریزی و... نماییم  هر چند وقت یکبار خود را ملزم کنیم که گزارش مختصری از عملکرد خود ارائه نماییم تا مورد تشویق و عنایت دوستان قرار گیریم یقیین دارم که این کار باعث خواهد شد روز به روز انگیزه خود را حفظ کنیم و همانطوریکه در مطلب قبلی نیز گفتم این گروه میتواند در زمینه اجرای ایده ها و طرح ها نیز به یکدیگر کمک کند ....